zMp123 Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Hej ! Jag har börjat spela rs igen o vill ha ett bra runescape acc! accet måste minst vara level 85 i combat den ska ha mycke pengar o bra sacker gjärna dragon o dharok saker :rolleyes: Den måste ha bra stats ;) Polisanmäler om ni scammar mig! :ph34r: bye bye Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Polis kan inte göra nåt? (rätta mig) Man får inte real world trading rs saker / rs accs. Kolla Jagexs regler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Vad finns det för spel på Steam accet då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 http://www.fuska.se/forum/index.php?act=an...f=102&id=12 Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg