Svampen2 Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 (redigerat) HEJ HEJ! Jo nu 3-5 juni är det uppcon 11! och då om det är många som ska gå så kan det ju vara kul att träffas eller nåt. Men först vill jag veta om någon kan tänka sig gå eller om nån redan bokat Länk: http://11.uppcon.se/about Har förövrigt en tråd om detta i ADAF, men tänkte att man kan lika gärna ha en i allmänt också :) NU så är det Uppcon 2012 såklart :D Så då bumpar jag och här är hemsidan http://12.uppcon.se/ Nån som ska gå? :P Redigerat 15 Februari 2012 av Svampen2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 31 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2011 Är verkligen ingen intresserad? Jag har iaf bokat idag med några kompisar och dom närmaste sovsalarna är redan fullbokade... Men när vi bestämt vilken sovsal vi ska vara i så kan jag updatera det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 31 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2011 hm aldrig hörttalas om de tidigare :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 31 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2011 UppCon är sveriges största evenemang inriktat på östasiatisk populärkultur Nej tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 1 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2011 Man ska såklart bara gå om man kännner för att träffa random personer och ha kul eller gillar japan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Deras sida var ful, och aldrig hört talas om vad det där är för något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Jag hade faktiskt tänkt gå o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 6 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Jag hade faktiskt tänkt gå o.OOkej, se till att skaffa biljett/sovsal i tid bara :D Sovsalarna börjar ta slut :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 6 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Okej, jag och några kompisar har nu valt Tiundaskolan att sova i xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 8 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2011 Okej, se till att skaffa biljett/sovsal i tid bara :D Sovsalarna börjar ta slut :oKommer inte kunna köpa biljett först den 18e, och med postgiro tar't ju upp mot en vecka innan det går igenom - Så vet inte hur det kommer gå x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 7 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 Bump. Nu kommer också Verisalles att uppträda där samt Olivia då, biljett för det kostar bara 30 kr =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 10 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 Bump. Nu kommer också Verisalles att uppträda där samt Olivia då, biljett för det kostar bara 30 kr =)Redan fixat för Olivia : D Resten är en klar bonus men inget jag desperat Måste ha bra plats till - Fast blir kul med Project Chu också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.