FreakyStyley Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Tjenare, fyller snart år och tänkte önska mig ett par nya headsets eftersom mina Fatal1tys börjar bli lite slitna. Det får väll kosta ~800:- max. De ska vara sköna och ha en bra mic. Tack i förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Tjenare, fyller snart år och tänkte önska mig ett par nya headsets eftersom mina Fatal1tys börjar bli lite slitna. Det får väll kosta ~800:- max. De ska vara sköna och ha en bra mic. Tack i förhand.http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=2738as gott ljud! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Vit ska de va Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 (redigerat) Jag har hört att många tycker om Siberia V2 också, men isåfall välj den svarta, är ju lätt snyggast! http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=2983 Redigerat 28 Januari 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Vita färgen är ju halva grejen me dom :( Och lanluder ska ha rosa, oskrivna regler bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 28 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Blir kanske ett par röda Siberia om det inte kommer något annat förslag. Men är micen bra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Faktiskt så är micen sådär, inte mer och inte mindre. Min blev lägre med tiden och tillslut hade folk svårt att höra mig. Drog igång mic boost i windows och sen dess har jag inte haft några problem men det känns ändå lite dåligt imo. Googla siberia v2 mic problem om du inte tror mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 29 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Hmm, har kollat på Logitech G35, hur funkar dom då? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.