Hoppa till innehåll

Forum Som Kanske Skall Uppdateras?


5FJSKFJSKGJES
 Dela

Rekommendera inlägg

Tycker att vissa forum skall uppdateras. Några jag tänkte på var:

 

PSP: Lägg till PSP2 (NGP?)

DS: Lägg till 3DS

Kingdom Hearts & Kingdom Hearts 2: Lägga till PSP och DS/3ds spelen.

Musikspel - Guitar Hero, Rock Band & SingStar: Lägg till musikspelet Lips till 360?

 

Dessa tre saker är ju väldigt lätt att uppdatera, antar jag. Samt att det visar att forumet är uppdaterat, något som varit i diskussion på senare tid är ju att nya saker lockar hit folk, antar att uppdaterade forum också gör det, eller?

 

Om ni har några andra forum som ni tycker skall bli upd. så kan ni ju skriva i denna tråd, så kan admin kanske se efter och fixa det då det andra också skulle komma, det som blev försenat.

Redigerat av 3FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Om 3DS och PSP2/NGP: Kommer dyka upp när konsollerna släpps. (Personligen tycker jag att forumen kan slängas in nu, men inte mitt val).

 

Om KH: Alla spelen är redan ihopbuntade i det forumet, dock kan ju namnet ändras till Kingdom Hearts-serien.

 

Om musikspel: Står det musikspel är det redan rätt formulerat, det finns inte plats för att skriva in alla diverse namn, de tre största finns med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker i för sig det behöver kryddas på lite extra forum, PSP2/NGP tycker jag ska ha ett forum för sig.

Även datorforumet skulle behöva ett subforum som kallas till exempel Köpråd, då bör det handla om köpråd när det

kommer till all hårdvara inom datorer och hårdvara som knyter sig till datorer.

 

Även spel till mobilen har börjat trappas upp, t.ex så är hårdvaran i en high end smartphone idag kraftigare än Nintendo DS, vilket gör att det kommer allt mer välutvecklade spel till telefonerna. Skulle vara väldigt bra då folk kommer söka sig till fuska.se ännu mer.

 

Nintendo 3DS tycker jag ska klumpas ihop med Nintendo DS forumet, vet dock inte om Nintendo 3DS ska klassas som en ny konsol generation av konsol som är bakåtkompatibel med DS Classic spelen, så som Gameboy Advance spelen fungerade med Nintendo DS. Är inte så insatt i Nintendo så där får Nintendo pojkarna/flickorna att avgöra eller admin. Tycker i alla fall fuska.se har väldigt stor potential att bli större än någonsin.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker att PSP och PSP2 ska vara ett enda forum, desamma gäller DS och 3DS.

Sen så ett nytt Mobil-forum skulle varit passande, och man skulle kunna diskutera om mobiler, mobilers spel och problem med dem. Det kan skapas många bra trådar där.

 

Jag håller även med dig om Köpråd. Många sådana trådar har skapats, och skulle varit bra att ha ett subforum till dator om köpråd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gött med ett Android forum! :D

Jo fint.

Men jag saknar att man inte kan diskutera lite mer gamla mobiler. Jag är kanske ensam att ha en gammal mobil?

Känns inte värt att skaffa en ny då jag inte behöver en ny ens.

 

Så kanske ett mobilforum för övrigt eller något sådant? Jag vill kunna diskutera jag med :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har en gammal Sony Ericsson w300i

Jag saknar ett forum för sådant, kanske ett lite mer allmänt forum för det skulle passa bra. Istället för att ha 3 forum på startsidan så kanske det vore bra med

 

Mobilforum

Subforum: Android, Iphone.

 

Och man skriver om det övriga i själva mobilforumet. Skulle kanske varit bättre så?

Redigerat av 3FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...