KuroKaktus Skrivet 7 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2013 Nokia x2-01 (telefon med qwerty-tangentbord)Och så min trogna galaxy SII Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freeze98 Skrivet 10 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2013 Nokia Tegelsten :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 13 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2013 (redigerat) Vet inte om ipod räknar som mobil den ända skillnaden är ju att den inte klarar lika mycket krävande spel och att man inte kan ringa eller ha internet utan wifi Redigerat 13 Mars 2013 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 15 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2013 Vet inte om ipod räknar som mobil den ända skillnaden är ju att den inte klarar lika mycket krävande spel och att man inte kan ringa eller ha internet utan wifiSen när körde Ipod android? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 16 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2013 Beställde en Sony Xperia Z idag :) längtar tills nästa vecka då den kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 29 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2013 Jag har Iphone 4 sedan min födelsedag 2011. Har heller inga planer på att skaffa någon nyare, då den duger mer än tillräckligt för mina behov, och de nyare modellerna endast existerar för att mjölka pengar ur små fjortisars humörjeans-fickor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 29 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2013 Jag har Iphone 4 sedan min födelsedag 2011. Har heller inga planer på att skaffa någon nyare, då den duger mer än tillräckligt för mina behov, och de nyare modellerna endast existerar för att mjölka pengar ur små fjortisars humörjeans-fickor.Visste inte att Iphone körde android. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 2 April 2013 Rapport Dela Skrivet 2 April 2013 Samsung Galaxy Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 11 April 2013 Rapport Dela Skrivet 11 April 2013 Sony Ericsson Xperia Neo V. Extremt cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 27 April 2013 Rapport Dela Skrivet 27 April 2013 Sen när körde Ipod android? :oAlla Apple produkter gör det i smyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Equeez Skrivet 28 April 2013 Rapport Dela Skrivet 28 April 2013 Iphone ftw.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 28 April 2013 Rapport Dela Skrivet 28 April 2013 Jag har en IPONHE 4s.. dock bara om den är jailbreakad.. Rekommenderar alla att göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.