Ryssfemma Skrivet 23 April 2011 Rapport Dela Skrivet 23 April 2011 ZTE Blade, Lagt in CM7 och överklockat till 710mhz. I klass med min kompis Desire. :)Långt ifrån samma klass som Desire, i som sagt alla delar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 23 April 2011 Rapport Dela Skrivet 23 April 2011 Långt ifrån samma klass som Desire, i som sagt alla delar.Såklart inte i samma klass gällande byggkvalitet, kamera etc. Min Blade får 8.212 MFLOPS i Linpack vilket är högre än Desire. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 23 April 2011 Rapport Dela Skrivet 23 April 2011 Såklart inte i samma klass gällande byggkvalitet, kamera etc. Min Blade får 8.212 MFLOPS i Linpack vilket är högre än Desire.Visst, men ZTE Blade bevisar inte det med responsen den har på skärmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 23 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2011 (redigerat) Visst, men ZTE Blade bevisar inte det med responsen den har på skärmen.Linpack har inte något med responsen på skärmen att göra! -.- Linpack är lite kortfattat ett program som mäter hur snabbt mobilen löser en "ekvation". OnT: Xperia x10! Redigerat 23 April 2011 av a1exander Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 24 April 2011 Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 Linpack har inte något med responsen på skärmen att göra! -.- Linpack är lite kortfattat ett program som mäter hur snabbt mobilen löser en "ekvation". OnT: Xperia x10!Vilket inte känns relevant till resten av telefoner, benchmarks till smartphones är knappast fullt optimerade till all hårdvara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 4 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2011 LG Optimus 2X Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WizZ Skrivet 10 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2011 LG Optimus 2X Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raketen Skrivet 10 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2011 HTC Desire. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spelarrn Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 (redigerat) Jag väntar på min HTC Wildfire S==) Redigerat 27 Juni 2011 av Spelarrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 Xperia X8 med Froyo 2.2 Har lite olika klockningar då och då, har dragit upp den iaf i 825 MHz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 Galaxy Mini. Täcker mina behov perfekt. Störande dock att man inte kan uppgradera till gingerbread på en windows eller en mac. <_< Enligt Samsung iaf. Hrmhrm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 En asgammal Nokia, köpte en HTC Desire HD men den försvann... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.