JJespeRR Skrivet 1 December 2011 Rapport Dela Skrivet 1 December 2011 Sony Ericsson W890i :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 Samsung Omnia W - Windows Phone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 Samsung Galaxy 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 samsung galaxy Xcover, bättre än jag förväntade mig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 iPhone 3G Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 25 December 2011 Rapport Dela Skrivet 25 December 2011 iPhone 3GSå du kör Android på den? Visst går det men lite omständigt är det allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 25 December 2011 Rapport Dela Skrivet 25 December 2011 Samsung Galaxy S2 <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 26 December 2011 Rapport Dela Skrivet 26 December 2011 (redigerat) Sony Ericsson W880i (jo det är android!) :wub: Offtopic: Jag har använt min mormors Samsung Galaxy S1, hur är den jämför med en Galaxy S2? Alltså menyer osv? Är det stor skillnad? Redigerat 26 December 2011 av JJespeRR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 31 December 2011 Rapport Dela Skrivet 31 December 2011 Sony Ericsson W880i (jo det är android!) :wub: Offtopic: Jag har använt min mormors Samsung Galaxy S1, hur är den jämför med en Galaxy S2? Alltså menyer osv? Är det stor skillnad?Knappt någon skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 29 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2012 Xperia Ray tror jag den heter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 2 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2012 Sony Ericsson skitmobil X8. Kommer inte mer uppdateringar på android-systemet (2.1) Det suger >:o Ingen multi-touch heller! Morr! :verymad: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hpnisse Skrivet 2 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2012 Samsung Galaxy Nexus!! (såg att ja hade skrivit i tråden tidigare men har visst bytt sen dess :P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.