5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Vilka mobiler har egentligen android? Vad brukar vara priset för en androidmobil? Vad är det som är så bra med android? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Vilka mobiler har egentligen android?Vad brukar vara priset för en androidmobil? Vad är det som är så bra med android?Priset är olika från mobil till mobil, men jag antar att den billigaste kostar något vid 1k.Andriod är bra på många sätt xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Kan du nämna en billig mobil som kostar ungefär det? När min mobil går sönder, så kommer jag behöva en ny. Är nog inte så långt ifrån att den går sönder. Behöver bara kunna ringa, smsa och spela något litet spel kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Kan du nämna en billig mobil som kostar ungefär det?När min mobil går sönder, så kommer jag behöva en ny. Är nog inte så långt ifrån att den går sönder. Behöver bara kunna ringa, smsa och spela något litet spel kanske.ZTE Blade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 När jag ska välja en ny mobil är detdär en mobil som jag kan tänka mig faktiskt. Verkar vara bra för mig. Bra för att vara sådär billig. Klarar de lättaste uppgifterna bra. Har anteckningar, väckarklocka. Hur brukar batteritiden vara på Android? Hur är dem på ZTE Blade!? Läste "200 timmar", men det måste vara om något annat? eller är det om man inte rör den så kan den vara igång så länge, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Batteritid spelar roll vilken hårdvara det är i telefonen, men när det kommer till smartphones ska man inte förvänta sig batteritid på över 1 dag om använder mobilen aktivt, och smartphones är ju till för att användas aktivt väl ;)? ZTE Blade är ledaren i budgetsegmentet av mobiltelefoner hos Android, har visat sig spöa HTC Legend på benchmarks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 HTC legend är ju mer än 1000 kronor dyrare :o? Okej, inte ens en dag var riktigt dåligt. Kollade in ZTE blade, hade en taltid på 4 timmar. Det är ok. Bara den klarar en skoldag, så går det ju fint. Min 4 år gamla mobil är ju tillomed bättre, klarar 2-3 dagar om jag använder den aktivt. Men det finns så mycket mer i en androidmobil också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 31 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2011 HTC legend är ju mer än 1000 kronor dyrare :o?Okej, inte ens en dag var riktigt dåligt. Kollade in ZTE blade, hade en taltid på 4 timmar. Det är ok. Bara den klarar en skoldag, så går det ju fint. Min 4 år gamla mobil är ju tillomed bättre, klarar 2-3 dagar om jag använder den aktivt. Men det finns så mycket mer i en androidmobil också.http://www.eshop247.se/wpage.aspx?pageno=1...mp;stvalue=1079 Denna är helt ok ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 31 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2011 http://www.eshop247.se/wpage.aspx?pageno=1...mp;stvalue=1079 Denna är helt ok ;DDålig hårdvara och dålig på princip allt som en smartphone idag bör uppfylla.I budgetsegmentet har ZTE Blade uppfyllt kraven bäst, efter det är det Wildfire och X10 mini-/pro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=641968 Billig och underbart perfekt! Xperia X8! Det är en android + så har sony ericsson utvecklat ett skönt program som kallas Timescape! Det är grymt ;) Lätt den bästa androiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zack124 Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Nej! Den dyraste mobilen med android market kostar typ 7-8k Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 2 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Bör man ha en nybörjarmobil för android kanske, eller är det lika bra att köra med en riktigt bra ifrån början :)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.