Hoppa till innehåll

Vilka Mobiler Har Android?


5FJSKFJSKGJES
 Dela

Rekommendera inlägg

Vilka mobiler har egentligen android?

Vad brukar vara priset för en androidmobil?

 

Vad är det som är så bra med android?

Priset är olika från mobil till mobil, men jag antar att den billigaste kostar något vid 1k.

Andriod är bra på många sätt xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag ska välja en ny mobil är detdär en mobil som jag kan tänka mig faktiskt. Verkar vara bra för mig. Bra för att vara sådär billig. Klarar de lättaste uppgifterna bra. Har anteckningar, väckarklocka.

 

Hur brukar batteritiden vara på Android?

Hur är dem på ZTE Blade!?

 

Läste "200 timmar", men det måste vara om något annat? eller är det om man inte rör den så kan den vara igång så länge, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Batteritid spelar roll vilken hårdvara det är i telefonen, men när det kommer till smartphones ska man inte förvänta sig batteritid på över 1 dag om använder mobilen aktivt, och smartphones är ju till för att användas aktivt väl ;)?

 

ZTE Blade är ledaren i budgetsegmentet av mobiltelefoner hos Android, har visat sig spöa HTC Legend på benchmarks.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HTC legend är ju mer än 1000 kronor dyrare :o?

Okej, inte ens en dag var riktigt dåligt. Kollade in ZTE blade, hade en taltid på 4 timmar. Det är ok. Bara den klarar en skoldag, så går det ju fint. Min 4 år gamla mobil är ju tillomed bättre, klarar 2-3 dagar om jag använder den aktivt. Men det finns så mycket mer i en androidmobil också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HTC legend är ju mer än 1000 kronor dyrare :o?

Okej, inte ens en dag var riktigt dåligt. Kollade in ZTE blade, hade en taltid på 4 timmar. Det är ok. Bara den klarar en skoldag, så går det ju fint. Min 4 år gamla mobil är ju tillomed bättre, klarar 2-3 dagar om jag använder den aktivt. Men det finns så mycket mer i en androidmobil också.

http://www.eshop247.se/wpage.aspx?pageno=1...mp;stvalue=1079 Denna är helt ok ;D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...