Vafan, kan väl lika gärna göra en här också. Vad har du för favorit appar och spel till Android?
Favorit Appar
Angry Birds, lätt!
Angry Birds har jag faktiskt testat, det var på en samsung jag körde det på :).
Tyckte det inte var så jättekul, men det var ett bra tidsfördriv faktiskt. Vet inte riktigt vad det gick ut på, men jag körde iaf ett spelläge där man skulle skjuta iväg fåglarna mot olika saker för att träffa massa poängbubblor eller hur det var. Var ett tag sedan jag körde det.
Gameboid och wiimote :D
Hockeystats är galet najs! Annars så är nesoid en favorit.
Spotify! :P
↗ till inläggetSpotify! :P
Då behövs Premium va? eller går det utan?
↗ till inläggetDet går utan, fast då behöver du fjärrstyra datorn och på så sätt lyssna, det går såklart men jag kör premium!Då behövs Premium va? eller går det utan?
Launcher pro plus
Game dev story! Sjukt kul!
Swedbank-appen är gryyyym !
A+ TimeTable, hur smidigt som helst att ha sitt skolschema i mobilen, även bra att man kan ha sitt schema som widget.
SwiftKey, mycket bättre än det vanliga tangentbordet på min mobil iaf.
LauncherPro, allt blir mycket mer smooth.
SilentModeOnOff, bra widget om man vill ha ljudlöst läge etc utan att låsa mobilen och ändra vid låsskärmen eller vad det är.
Använder typ nästan inga appar men har är iaf mina favoriter:
Opera Mini - Sjukt mycket snabbare än den vanliga webbläsaren.
Spotify - Skitnajs på bussen till och från skolan!
Räknas de som följde med telefonen så är min favoritapp Musik-appen. ^^
Nedladdat:
Robotic Guitarist
appInstaller
Spel:
Papi-spelen
Sandroid
Unblock Me
Alchemy
Medföljande najsiga funktioner:
Musik ofc
E-post
Quickoffice (när man får office-dokument via ovanstående)
Miniräknare
Alarm
↗ till inläggetShiftar från olika tider, just nu och totalt: Hasmter Climb.Nedladdat:
Robotic Guitarist
appInstaller
Spel:
Papi-spelen
Sandroid
Unblock Me
Alchemy
Medföljande najsiga funktioner:
Musik ofc
E-post
Quickoffice (när man får office-dokument via ovanstående)
Miniräknare
Alarm
Favvo appen just nu e ju ofc Xperia Play Games Launcher :P
Spotify :D
Unified Remote - Styr datorn genom telefonen.
QQ Player - Mycket trevlig mediaspelare som klarar AVI filer.
Dolphin Browser HD - Snabb, bra webbläsare, du kan rita figurer för att gå snabbt till olika webbsidor.
Battery Indicator - Visar exakta batteriprocenten, ger dig också info om batteriets hälsa.
3G Watchdog - Jag har en gig surf i månaden, den här appen talar om för hur mycket minne du har surfat.
Handcent SMS - Bättre än standard smsappen, du får ett pop-up fönster när någon messar dig.
Spotify - Kräver premium. Helt underbar app.
↗ till inläggetHade Handcent Sms förut, men störde mig så mycket på att den vanliga smsappen fortsatte köra så att jag fick kolla smset två gånger hela tiden, vet du om man kan åtgärda det?Unified Remote - Styr datorn genom telefonen.
QQ Player - Mycket trevlig mediaspelare som klarar AVI filer.
Dolphin Browser HD - Snabb, bra webbläsare, du kan rita figurer för att gå snabbt till olika webbsidor.
Battery Indicator - Visar exakta batteriprocenten, ger dig också info om batteriets hälsa.
3G Watchdog - Jag har en gig surf i månaden, den här appen talar om för hur mycket minne du har surfat.
Handcent SMS - Bättre än standard smsappen, du får ett pop-up fönster när någon messar dig.
Spotify - Kräver premium. Helt underbar app.
Är detdära Dolphin gratis?