Torcida Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 (redigerat) Hej! Jo, det är så att jag köpte en iPhone 4 för några dagar sedan. När jag laddar den i vägguttaget så ger den ifrån sig konstiga ljud då och då. Någon som vet vad detta kan bero på? Har Googlat runt lite men hittade inga svar. När jag laddar min iPod Touch så låter inte den. Tacksam för svar Btw, varför är detta anmält? Opps! Såg inte att ni har gjort ett nytt forum. Kan en moderator vara snäll och flytta ämnet? Redigerat 29 Januari 2011 av carloking1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Flyttar till rätt forum.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Kanske felet är att vibrationen är på? :o Pröva också med att sänka volymen eller sätta den på "Ljudlöst" om det går. Det kan också vara så att det är meningen att den ska göra ljud... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.