5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Jag funderar på att köpa ZTE Blade när min gamla mobil lägger av. Men jag har några frågor till er som har den. Är den bra? Går den sönder lätt? Läste att det bara är 150Mb minne, kan man köpa till mer? Hur mycket kostar det? Är mobilen värd att bli köpt? Följer några spel med direkt, vilka? Tack på förhand :)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Jag funderar på att köpa ZTE Blade när min gamla mobil lägger av.Men jag har några frågor till er som har den. Är den bra?Går den sönder lätt?Läste att det bara är 150Mb minne, kan man köpa till mer? Hur mycket kostar det?Är mobilen värd att bli köpt?Följer några spel med direkt, vilka? Tack på förhand :) !Den har bättre processor och upplösning än vad Wildfire har. Ja, jag tror den är rätt bra!Minneskort kan du köpa typ överallt, för bara ett par hundra spänn (beror på hur stort du vill ha).Ja den är värd att bli köpt! xDSpel tror jag inte följer med direkt, men det finns ett "Market" i mobilen med flera tusen gratis spel att ladda ner direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 (redigerat) Det högsta man kunde ha visst var 32gb, funderar på ett sådant. Vet du vad det kostar, vet inte vilka minneskort man ska ha?. Läste även att det inte kommer med ett svenskt tagentbord till mobilen, utan man måste ladda ner det ifrån denna "market", finns det ett svenskt qwerty tagentbord som är gratis där? Edit - "funderar", låter som jag ska köpa den, men det kommer nog ta ett tag. Men när jag väl gör det :D Redigerat 29 Januari 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Japp, "Scandinavian keyboard" stödjer till 100% svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Låter fint det! Vad är det för sorts minneskort man ska ha :)? Den har trådlöst internet va? så man kan ansluta till internet, så man inte behöver betala en massa för 3G eller vad det heter :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Låter fint det!Vad är det för sorts minneskort man ska ha :) ? Den har trådlöst internet va?så man kan ansluta till internet, så man inte behöver betala en massa för 3G eller vad det heter :PEtt MicroSD kort! Japp, den kan ansluta till WiFi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 (redigerat) Ajdå, så denna fungerar: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=597028 Blev riktigt dyrt. Fungerar denna? blir billigare så, men den kanske inte fungerar: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=568596 Kanske är bättre kvalite på den första, men den andra är kanske lika bra, eller :)? Redigerat 29 Januari 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Ajdå, så denna fungerar: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=597028 Blev riktigt dyrt. Fungerar denna? blir billigare så, men den kanske inte fungerar:http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=568596 Kanske är bättre kvalite på den första, men den andra är kanske lika bra, eller :)?Nej, den andra är för stor. Micro sd ska du ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Pratar du om dedär klasserna? vad är det högsta man får ha då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 (redigerat) Nejnej, det andra kortet du länka är ett SD kort, detta ska du ha, Micro SD http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=597028 Btw, såg att du undrade om tagnentbord, ladda ner Swiftkey, galet bra! Redigerat 29 Januari 2011 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Måste det vara exakt det märket då? 929 kr på webhallen, litar inte på de andra butikerna som har det billigare. Då får det bli ett mindre minneskort. Men det dröjer nog ett tag innan jag köper en ny mobil, så det kanske gått ner lite. Blir ju dyrare än man tänkt Mobil: 1700 Minneskort: 950 Skyddsfodral: ? Skyddfodralet har jag tänkt som en liten påse bara, typ en kameraväska :). Några tips på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Måste det vara exakt det märket då?929 kr på webhallen, litar inte på de andra butikerna som har det billigare. Då får det bli ett mindre minneskort. Men det dröjer nog ett tag innan jag köper en ny mobil, så det kanske gått ner lite. Blir ju dyrare än man tänktMobil: 1700Minneskort: 950Skyddsfodral: ? Skyddfodralet har jag tänkt som en liten påse bara, typ en kameraväska :). Några tips på det?Hmm.... Du kan titta in på Teknikproffset (Tryck på mig) där har dom billgast med tillbehör till grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.