skatan222 Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Hej jag undrar om nån eller nåt ville hosta en fuska.se minecraft server. Typ bara medlemmar på fuska kan komma in på servern! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Finns ju två iaf, vet inte om dem är igång men: WiipoD: 213.100.155.228:25565 KawaiiNeko: 83.253.28.198 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Xagez har också en server men den var typ outdated, eller något men han ska starta upp den sen igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 a1exander hade också en på minecraft classic. Men han har den aldrig uppe mer tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Jag har beställt en dedikerad server till Minecraft. Dock kommer det inte bara vara för Fuskas medlemmar för då skulle det inte vara några som spelade. Jag kommer starta en tråd om det snart, men servern är inte helt klar ännu heller så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Gäller det till minecraft beta då alltså? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Gäller det till minecraft beta då alltså?Självklart? Det är ju en riktigt server inte en pirat server. Så min server kommer alltid vara efter nuvarande spel version. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Jaså, okej. Men hur fungerar en sådan server? Har du fått hem en server, eller ligger den någon annanstans, men du konfigurerar den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Jaså, okej.Men hur fungerar en sådan server?Har du fått hem en server, eller ligger den någon annanstans, men du konfigurerar den?Den ligger någon annanstans men jag styr den, ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Okej, om jag skaffar minecraft beta så kommer jag in, jag lovar :P. Men vad kostar den, är den dyr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Okej, om jag skaffar minecraft beta så kommer jag in, jag lovar :P.Men vad kostar den, är den dyr?Ja den är jäkligt dyr men jag har blivit sponsrad så jag behöver inte lägga ned ett enda öre på projektet. Men det är ändå jag som styr den, och så kommer det förbli. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Men vad kostar den, är den dyr?Du kan egentligen ta vilken hyfsad dator som helst och ha den som server om du har en hyfsad uppkoppling, du behöver inte köpa/hyra server om du inte vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg