Xagez Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 (redigerat) Skickar du mig mappen så kan jag lägga upp den på min server och starta servern igen, problemet är att hMod som är servermoddet jag kör med inte uppdateras mer (officielt, några har gjort sina egna versioner men de är buggiga som fan) men kan väl köra med något annat server mod som typ Vanilla, MCAdmin eller nåt. Redigerat 30 Januari 2011 av Elchen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 30 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Skickar du mig mappen så kan jag lägga upp den på min server och starta servern igen, problemet är att hMod som är servermoddet jag kör med inte uppdateras mer (officielt, några har gjort sina egna versioner men de är buggiga som fan) men kan väl köra med något annat server mod som typ Vanilla, MCAdmin eller nåt.http://www.mediafire.com/?93wdu0nrx2xe8e9 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Alrighty, servern är igång.. vet inte om jag orkar ha igång servern hela tiden, vi får helt enkelt se. xagez.dyndns.org är IP:n, som vanligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 30 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Alrighty, servern är igång.. vet inte om jag orkar ha igång servern hela tiden, vi får helt enkelt se. xagez.dyndns.org är IP:n, som vanligt.Kan väll snacka på skype nån gång om vi ska bygga, Namn: purelolownz Om du har skype alltså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Servern nere eller är det bara min dator? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Är något fel på datorn jag hostar servern på, ska starta om den så får vi se om det funkar då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Är något fel på datorn jag hostar servern på, ska starta om den så får vi se om det funkar då.Okej bra väntar intensivt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Sådär, nu borde det funka igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg