Hoppa till innehåll

Pokemon Sapphire

Rekommendera inlägg

snälla hjälp mig jag vet inte hur man får regibröderna jag ber snälla hjälp mig

Åk till pacifidilog town (du behöver surf, dig och dive) sen surfar du åt vänster tills du kommer till ett ställe där du kan göra dive. Gör det. Sen åker du tills du ser en skylt klicka på den. Där står det något med blindskrift som betyder "go up here". Då ska du göra dive igen så du kommer up. Nu är du i en grotta. Gå längst bort i grottan och gör dig. Då öppnas en ny port. Gå längst bort i den också och där står det "first comes relicanth, last comes wailord"(på blindskrift). Då ska du ha relcanth först i ditt party(fångas på havsbotten sällsynt!) och wailord sist (fiska upp en wailmer med super rod och utveckla den på lv 40. Då öppnas portar långt borta. På route 105 kan du få regice, då går in i grottan och klickar på blindskriften och väntar i ca 2-5 min sen öppnas den. Regirock i öknen där ska du gå till mitten och göra strength tror jag. Registeel på route 120. Jag minns inte hur men du får blindskrift gratis i den lilla manualen till ruby/sapphire. Köp massor av ultra balls och timer bolls för de är svåra att fånga. Lycka till!!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...