bladeII Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 snälla hjälp mig jag vet inte hur man får regibröderna jag ber snälla hjälp mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon fantasten Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 snälla hjälp mig jag vet inte hur man får regibröderna jag ber snälla hjälp mig Åk till pacifidilog town (du behöver surf, dig och dive) sen surfar du åt vänster tills du kommer till ett ställe där du kan göra dive. Gör det. Sen åker du tills du ser en skylt klicka på den. Där står det något med blindskrift som betyder "go up here". Då ska du göra dive igen så du kommer up. Nu är du i en grotta. Gå längst bort i grottan och gör dig. Då öppnas en ny port. Gå längst bort i den också och där står det "first comes relicanth, last comes wailord"(på blindskrift). Då ska du ha relcanth först i ditt party(fångas på havsbotten sällsynt!) och wailord sist (fiska upp en wailmer med super rod och utveckla den på lv 40. Då öppnas portar långt borta. På route 105 kan du få regice, då går in i grottan och klickar på blindskriften och väntar i ca 2-5 min sen öppnas den. Regirock i öknen där ska du gå till mitten och göra strength tror jag. Registeel på route 120. Jag minns inte hur men du får blindskrift gratis i den lilla manualen till ruby/sapphire. Köp massor av ultra balls och timer bolls för de är svåra att fånga. Lycka till!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donald Duck Genius Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Tack! Behövde Också Hjälp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladeII Skrivet 16 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 vilken handbok Pokemon fantasten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Instruktionsboken(som man får om man har köpt spelet i en låda). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 hur mycket kostar en sån låda?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon fantasten Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Jag köpte boken separat för 179 kr :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 ok är den bra?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladeII Skrivet 17 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 menar du en sån stor låda när man får gameboy sp och allt annat och en annan sak jag har fångat regice men vad ska man göra för att få regirock ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 de e ju bara instruktionsboken som följe me spele!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon fantasten Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Det finns en som ALLTID följer med, den är ungefär 10 cm hög och 10 bred där de förklarar vad spelet går ut på. Sen finns det en som man kan köpa för 179 kr som är ca 25 hög och 20 bred där står alla attacker, alla pokemon, vilken level de lär vilka attacker mm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ka_Sin Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 WOW, rä'tt dyrt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg