Proccito Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Kan alla jävla mens barn sluta gnälla på allt? LAN äger!Det enda lanet jag har varit på var när min PS3a la av efter 2 timmarMen jag klagar inte på det Jag klagar på att folk lägger upp massa onödiga videos som är helt meningslösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Men titta inte på dom då...? Hur svårt kan det vara att inte klicka på en tråd och sedan inte klicka på en länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Vad jag menar är att jag kan kolla på dom. Men dom säger att det är så coolt, så är det inte det. Och då är det bara bilder och text. Kan det inte vara montage liknande med massa häftiga effekter och musik till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Men dom säger att det är så coolt, så är det inte det.Du är medveten om att coolhet är helt subjektivt va? Titta inte om det inte är tillräckligt coolt för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Du är medveten om att coolhet är helt subjektivt va? Titta inte om det inte är tillräckligt coolt för dig.Fanns en anledning varför jag stängde av efter 10 sekunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.