Hoppa till innehåll

Kan Ej Tanka/uppdatera Apps


Melvin
 Dela

Rekommendera inlägg

Har haft det här problemet i ca 2 månader nu, varje gång jag försöker ladda ner apps så kräver den att jag "Verifierar mitt kort" när jag försöker göra det så står det helt enkelt "Please contact itunes support to complete this transaction" jag har försökt med att byta kort utan framgång. Har även googlat lite och det är flera andra som har haft samma problem, är det någon här som vet vad felet är? Har väntat väldigt länge på att dom ska lösa det men dom verkar ju inte ens bry sig i och med att dom inte har gett ut nån information om detta. Har läst om flera stycken som kontaktat deras support och fått rådet att "Installera om itunes" men tror knappast att det är felet, undrar om det är någon här som har nån lösning eller vet vad felet kan vara.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har haft det här problemet i ca 2 månader nu, varje gång jag försöker ladda ner apps så kräver den att jag "Verifierar mitt kort" när jag försöker göra det så står det helt enkelt "Please contact itunes support to complete this transaction" jag har försökt med att byta kort utan framgång. Har även googlat lite och det är flera andra som har haft samma problem, är det någon här som vet vad felet är? Har väntat väldigt länge på att dom ska lösa det men dom verkar ju inte ens bry sig i och med att dom inte har gett ut nån information om detta. Har läst om flera stycken som kontaktat deras support och fått rådet att "Installera om itunes" men tror knappast att det är felet, undrar om det är någon här som har nån lösning eller vet vad felet kan vara.

Hände så med mig med. I mitt fall var det så att banken hade blockerat något så att jag inte kunde göra något. Då fick jag ringa dom och säga att dom tar bort blockaden så att jag fixar det. Så testa att kontakta din bank.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hände så med mig med. I mitt fall var det så att banken hade blockerat något så att jag inte kunde göra något. Då fick jag ringa dom och säga att dom tar bort blockaden så att jag fixar det. Så testa att kontakta din bank.

Tror ej att det är det som är problemet därför att om det är en "blockering" så skulle jag inte kunna handla med mitt kort alls och senast igår så köpte jag ett gamecard till wow med det

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har haft det här problemet i ca 2 månader nu, varje gång jag försöker ladda ner apps så kräver den att jag "Verifierar mitt kort" när jag försöker göra det så står det helt enkelt "Please contact itunes support to complete this transaction" jag har försökt med att byta kort utan framgång. Har även googlat lite och det är flera andra som har haft samma problem, är det någon här som vet vad felet är? Har väntat väldigt länge på att dom ska lösa det men dom verkar ju inte ens bry sig i och med att dom inte har gett ut nån information om detta. Har läst om flera stycken som kontaktat deras support och fått rådet att "Installera om itunes" men tror knappast att det är felet, undrar om det är någon här som har nån lösning eller vet vad felet kan vara.

Pröva att om installera iTunes, man vet ju aldrig. Pröva också att uppgradera till nyaste versionen och pröva att logga in och ut.

Om inget ovan funkar så borde du kontakta Apple, via telefon om du vill ha hjälp snabbare och bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...