Hurricane Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Skrivet 4 Februari 2011 Well yay d: Någon annan får fortsätta, först till kvarn (: Citera
Lynott Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Skrivet 4 Februari 2011 Tar den då! :) Han kallades för "Montagets mästare" och har regisserat en väldigt känd scen då en barnvagn åker ut för en trappa. Citera
Whore Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Skrivet 4 Februari 2011 (redigerat) Sergei Eisenstein? Redigerat 4 Februari 2011 av Whore Citera
Torcida Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Skrivet 4 Februari 2011 F*n, det tänkte jag gissa på direkt efter att jag skrev mitt inlägg. Fail... Citera
Lynott Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Skrivet 4 Februari 2011 F*n, det tänkte jag gissa på direkt efter att jag skrev mitt inlägg. Fail...Så... du gissade på James Cameron istället..? :rolleyes: Citera
Torcida Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Skrivet 5 Februari 2011 Så... du gissade på James Cameron istället..? :rolleyes:Jag gissade på James Cameron, lite senare tänkte jag gissa på Sergei, men så såg jag att någon annan hade skrivit det. Citera
Whore Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Skrivet 5 Februari 2011 Är för fantasilös just nu för att komma på en karaktär, den som är snabbast får posta en ny. Citera
eXtremE Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Skrivet 5 Februari 2011 Har dreads, är från göteborg sjunger i ett svenskt death metal band Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.