5FJSKFJSKGJES Skrivet 24 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2011 Då kör jag en: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 25 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2011 amen kom igen, kollar denna tråd typ varje dag, och när jag inte kollar den så väljer någon Mott! dålig stil. OnT: Blondie kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2011 amen kom igen, kollar denna tråd typ varje dag, och när jag inte kollar den så väljer någon Mott! dålig stil. B) OnT: Blondie kanske?Är inte de typ sju? :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 25 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2011 amen kom igen, kollar denna tråd typ varje dag, och när jag inte kollar den så väljer någon Mott! dålig stil. OnT: Blondie kanske?Nej, inte blondie. Ledtråd: De är svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 25 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2011 (redigerat) Nej, inte blondie. Ledtråd: De är svenska.Tror det är Gruppen Roxette Redigerat 25 Mars 2011 av CharlesIngvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 25 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2011 Nej, det är inte roxette :) Någon mer gissning? Eller ska jag ta en ledtråd till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 26 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2011 (redigerat) Kan det vara den svenska gruppen Da buzz? Redigerat 26 Mars 2011 av CharlesIngvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 26 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2011 (redigerat) Nepp. En ledtråd till: musikgenren är electroclash och/eller electronic body music. Redigerat 26 Mars 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GazToHeavens Skrivet 26 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2011 "Alice in Videoland" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 26 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2011 Rätt :). (xD, äntligen..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GazToHeavens Skrivet 26 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2011 (redigerat) Redigerat 26 Mars 2011 av GazToHeavens Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 26 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2011 Monty Python? Bilden är iaf från Monty Pythons "Life of Brian". Vete fan vad det har att göra med artister/band ;d Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.