ZXC Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Tjo! Jag är sugen på en ZTE Blade. Och jag kan alla specs och så, men jag är nyfiken på hur den är. Nån med en Blade? Nåt krångel? Nåt överaskande bra? Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Jag tänkte ju köpa en, men det blev istället en HTC Desire HD. Läste många recensioner och kommentarer på forum, de sa att den var riktigt bra för att vara så billig. Den klådde de flesta andra i den prisklassen, + några som ligger högre sas det. Så det är nog värt ett köp, men inte testat den så är inte säker på om den är jättebra, men enligt recensioner så är den bra för det priset den har, den är inte jättebra som en mobil som kostar 4000, men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Tar du hand om mobilen är det en bra mobil, för pengarna är den värd. Vänta med att köpa en budgetmobil, snart kommer en hel del nya som. Eftersom att appar, spel osv kräver mer och mer hårdvara, och det är ett problem med android, Att alla mobiler inte får uppdateringar samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.