cubone Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Hej, jag undrar om det finns nån speciel "cover" sida där man kan skriva ut såna till spel, för jag skulle gärna vilja ha det. Mvh cubone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 1. Googla speletduvillhacoveretpå cover på google. 2. ??? 3. Profit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 Hej, jag undrar om det finns nån speciel "cover" sida där man kan skriva ut såna till spel, för jag skulle gärna vilja ha det. Mvh cuboneEller så köper man spelen man vill ha! OnT:googla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 1. Googla speletduvillhacoveretpå cover på google.2. ???3. Profit!Just det... Men ja, allt lär ju typ finnas på google, bara söka på spelets namn och välja "bilder", högerklicka och ladda ner (eller om det finns nån direktutskrivarfunktion i webbläsaren funkar ju det också). Webbshopper för stora speldistributörer brukar ju annars också ha bilder på spelens omslag, så det kan ju vara värt att kolla också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.