5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Skickade iväg mailet igår vid 16-17:00. Borde ju fått det idag tycker jag, det är ju vardag :D. Hoppas verkligen, VERKLIGEN att jag får det nästa vecka, annars så vet jag inte vad som hänt. Då blir det ju att ringa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Har själv haft bra erfarenheter av komplett, men misstänker att kvalitet hos dem har sänkts lite. En polare beställde en dator för 2 veckor sen, han fick den idag och lagerstatusen var grön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 För mig var dem bra iaf, om nu det stämmer att det har skickats iväg, som jag antar det gjort :). Dock står det still där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 5 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 (redigerat) Istället för att skapa en ny tråd så gör jag ett inlägg i denna tråd, är nog lika bra. Fick ett mail av komplett, jag ska kontakta dem på telefon för att göra en reklamation mot posten. Vad för info behöver jag då? Om jag gör en reklamation, kommer paketet kunna komma fram ändå, och om det nu gör det, vad gör man då? Redigerat 5 Februari 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.