5FJSKFJSKGJES Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Funderar på att handla på skal-man.se, någon som gjort det? Är det en säker sida då alltså? Vad har ni beställt därifrån?, hur länge tog det innan ni fick det. Har ni haft några problem? Hur är supporten? Vill så gärna ha ett skal till mobilen, men vet inte om jag vill handla därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Sortimentet är bra, egentligen har man inget val idag då de flesta butikernas hyllor för skal har blivit ockuperade av iPhones grejer. Jag handlade skal där och fick displayskydd på köpet, egentligen är det grejer dem handlar in från kina för ungefär 10 kr och säljer mycket dyrare. Leveransen är snabb, men du får inget SMS för att hämta ut varan utan det kommer på posten, och den lappen måste du visa posten. Beställde kl:14:00 på dagen och fick skalet 2 dagar senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaXnMoDzFTW Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Jag köpte silikonskydd till min iPod, det gick fint :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 6 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Kommer inte behöva handla ifrån skalman i vilket fall nu. Så jag behöver inte veta det, men ni kan ju fortfarande säga vad ni tycker om skal-man.se om ni vill :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.