SEriksson Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 Nästa år kommer jag få en Dell XPS Studio 16/17 minns inte exakt men det är endast om jag kommer in på det gymnasiet jag sökt till, det är en väldigt bra dator, dock vill jag ha en dator som klarar skolarbete/spel och media. Ni får gärna ge förslag men jag vill att det ska vara en av de bästa laptops på marknaden och budgeten är på 17.000:- Det här är dom två jag har funderat som mest på just nu. Macbook pro 15'' i5 - 16.995:- Asus G73JW 17.3'' - 9.995:- Det lutar åt Macbooken men det är eftersom jag verkligen inte gillar Windows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 (redigerat) När det kommer till laptops så hade jag inte tagit något annat än Apple's produkter, då resten är skit med erfarenheter. Men jag köper inte en laptop för att spela med, och för att spela med hade jag inte köpt Macbook då grafikkortet inte är till för att spela. Visst pallar du spelen, men kommer bli erfaren av hinder även på low med de nya spelen. http://www.webhallen.com/hardvara/124278-a...intel_120gb_ssd SSD, och annat gött samt att Asus gjort sitt stora lyft inom marknaden av bärbara datorer =) Redigerat 3 Februari 2011 av Ryssfemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SEriksson Skrivet 4 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Jag har bestämt mig för att välja Asus G73 eftersom jag har fått reda på att media linjen på skolan jag ska söka till ger ut en Macbook pro 15'' medans IT linjen gav ut Dell. Vilken Asus G73JW är bäst? Ska jag ta i7 eller i5, full HD eller 720p HD? 4gb eller 6gb ram, jag har ju råd med den dyraste men jag vill ha den som är mest prisvärd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Ska du få en Macbook från gymnasiet? Ska du verkligen köpa en till dyr då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 (redigerat) Kör på den http://www.inet.se/artikel/1969632/asus-g73jw-tz186v i5:an i den billigare varianten består av 2 kärnor. Kör på den jag länkade i början av tråden ifall du vill ha supersnabba laddningstider sant riktigt bra flyt i Windows. Redigerat 4 Februari 2011 av Ryssfemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SEriksson Skrivet 4 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Ska du få en Macbook från gymnasiet? Ska du verkligen köpa en till dyr då?Om jag inte kommer in på det gymnasiet. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.