Muffey Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Min kompis har det på datan, du vet nog inte vem jag är...Såklart jag inte vet vem du är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 6 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Såklart jag vet vem du är.Vem är jag då?Nä lol, men du skulle ha blivit förvånad om du skulle ha vetat vem jag var... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Vem är jag då?Nä lol, men du skulle ha blivit förvånad om du skulle ha vetat vem jag var...Skicka pm med din väns steam acc så addar jag han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 8 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2011 Jag kan, haru mw2 på pc så kan vi köra.Visst vi kan köra, då ska vi se om du kan quicscopa elr inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 8 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2011 Skicka PM istället för att spamma sönder den här tråden. Ontopic: Dual Mags, Suppresor, Extended Mags Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 Dual Mag eller Supressor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg