Vilken Film Kommer Bilden Ifrån?
A Clockwork Orange (andra gången den dyker upp i tråden) :P
Rätt :D
↗ till inläggetBtw. För att hålla tråden någorlunda flytande, om ni är till 100% säkra att ni har rätt så kan ni posta en film direkt.A Clockwork Orange (andra gången den dyker upp i tråden) :P
Om ni är osäkra så kan ni googla på den film ni gissar på och se om det stämmer överens, eller om det bara är uppenbart så är det bara att posta på!
För framtiden! För ett bra "Vilken film kommer bilden ifrån?" tråd!
↗ till inläggetHade gjort det om jag kunnat just då, håller med dig till fullo. :DBtw. För att hålla tråden någorlunda flytande, om ni är till 100% säkra att ni har rätt så kan ni posta en film direkt.
Om ni är osäkra så kan ni googla på den film ni gissar på och se om det stämmer överens, eller om det bara är uppenbart så är det bara att posta på!
För framtiden! För ett bra "Vilken film kommer bilden ifrån?" tråd!
Åh den där känner man ju tyvärr igen...
Braindead?
Ungdomen förstörd :(
↗ till inläggetHelt riktigt..Åh den där känner man ju tyvärr igen...
Braindead?
Ungdomen förstörd :(
Scenen när de äter vaniljkräm kan ta mig fan mäta sig med med spaghettiscenen i Gummo..
Äckligaste jävla skit man någonsin skådat..
Middagen i Salò o le 120 giornate di Sodoma var fan lättare att ta sig igenom. :(
Hursomhelst, över till dig. :D
↗ till inläggetÄr det en brännpenna han får i näsan?Hade gjort det om jag kunnat just då, håller med dig till fullo. :D
↗ till inläggetDet är en spruta som hon får intryckt i näsan.Är det en brännpenna han får i näsan?
Braindead är fan en klockren film. :D
I kick ass for the Lord!
Han ser fransk ut, möjligtvis brittisk..
Om du är säker kan du bara köra Organism :)
Exit through the gift shop?
Ja!
Känns som om muggebigge inte kommer posta så jag gör det istället så vi får igång denna lek.
↗ till inläggetMy 8 MileKänns som om muggebigge inte kommer posta så jag gör det istället så vi får igång denna lek.
Som sagt om du är säker, kör bara!
Dum och dummare?