pontaxxr Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Skrivet 5 Februari 2011 hejsan Jag har gjort världens roligaste tabbe satt bara 14Gig på c: hur ökar jag diskens utrymme? det går inte öka i diskhanterar eftersom operativsystemet ligger på den partitionen men vet att det finns andra program som tillåter det men ingen aning om vad det heter någon som har koll på det? Citera
A16 Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Skrivet 5 Februari 2011 hejsan Jag har gjort världens roligaste tabbe satt bara 14Gig på c:hur ökar jag diskens utrymme?det går inte öka i diskhanterar eftersom operativsystemet ligger på den partitionen men vet att det finns andra program som tillåter det men ingen aning om vad det heter någon som har koll på det?Kom ihåg att man kunde välja hur stor båda hårddiskarna ska vara när man installerade operativ systemet, så det kanske skulle gå om du ominstallerar datorn? (Jag står inte för någon skada det kan orsaka) Citera
pontaxxr Skrivet 6 Februari 2011 Författare Rapport Skrivet 6 Februari 2011 Kom ihåg att man kunde välja hur stor båda hårddiskarna ska vara när man installerade operativ systemet, så det kanske skulle gå om du ominstallerar datorn? (Jag står inte för någon skada det kan orsaka)jo jag vet hur man ändrar det men grejen är den att jag inte vill ominstallera den :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.