mrh Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 (redigerat) Hej jag undrar om jag kan få lite hjälp med att komma till legendaren Lugia och vilken grotta man ska gå in i och hur man ska gå?Fast jag har redan hittat Surf och Wirwlpool. B) Redigerat 6 Februari 2011 av mrh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Har du fått Silver Wing? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrh Skrivet 6 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 (redigerat) Ja det har jag.... Redigerat 6 Februari 2011 av mrh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Flyttar till rätt forum... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 7 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2011 Lugia finns i Whirl Islands, det vet du kanske redan (till höger om staden där man möter Chuck, någonstans ute i vattnet). Det finns fyra grottor att gå in i. Tyvärr kommer jag inte ihåg vilken som är rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrh Skrivet 21 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2011 vattnet). Det finns fyra grottor att gå in i. Tyvärr kommer jag inte ihåg vilken som är rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 22 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Ve0OISTD1P4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg