TuggaBananWTF Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 Ja!! PUM är kattmänniska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shr00m Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 Jag föredrar katter framför hundar, så jag antar väl det. PUM har rosa stjärthår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 Nej PUM gillar Twix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 Vad? PUM är emot emos som är emot emos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 Nej PUM hatar lakrits Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 Nej! PUM gillar lakrits :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 Det är smaskens. Pum har en Batmobil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 Nej PUM är över 15 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 Japp PUM dansar till '' Drömhus - Jag Vill Ha '' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Facemeat Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 nej? PUM gillar forumsidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 ja pum gillar svamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 Ja PUM gillar ej svamp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.