Facemeat Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 (redigerat) stämmer PUM har 2 syskon och 2 föräldrar Redigerat 8 Mars 2011 av Facemeat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 Ja. En mamma, pappa, lillebror, lillasyster och viktigaste av allt MIG :) PUM gillar Tacos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL YEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAHHHHHH! PUM gillar pizza mer än våfflor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 NO!! WAFFLES 4 ever PUM hatar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 Ja PUM ska kolla på CL idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 Nä. Pum tycker att jag är cool B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 nej vet knappt vem du e ;) PUM är Sexig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 Nej? PUM har virus i sin dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 Har jag säkert :P PUM undrar hur jag klarat mig i fem år med egen dator utan att ´ha fått ett seriöst virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 det undrar jag verkligen!!! PUM har prestig'at på black ops Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 Kör inte fag ops, så nej PUM har inget anti-virus program Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 9 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2011 jo pum har ont i lill fingret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.