Klayett Skrivet 4 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2011 Nej. PUM känner eller vet någon som föddes i samband med Tjernobylolyckan som har 3 pungkulor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 4 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2011 I think not PUM tycker de är roligt att jag ramlade ner i diket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 4 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2011 Ja det tyckte jag var roligt. ^.^ Pum klarar av att röra näsan med tungan utsträckt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 4 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2011 Nej PUM taggar nationellaprov imon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 4 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2011 Nope, för lite :) PUM har regn hos sig just nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 4 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2011 Inte nu faktist fast vi hade det innan. PUM kör WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 4 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2011 Jo, eller körde typ men kommer nog börja snart igen för ville bara ta en liten paus :P PUM tycker jelly bellys är awesome :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 4 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2011 Nej PUM tycker att mörk choklad är godare än ljus choklad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 4 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2011 Japp PUM tycker tvärtom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 4 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2011 Ja. Personen under mig gillar musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 4 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2011 Nej, varför skulle man? :P Personen under mig vet vad DXDIAG är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 4 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2011 Nej, Säg de? PUM gillar HipHop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.