TuggaBananWTF Skrivet 14 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2011 .. av dig Pum hatar ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 14 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2011 NEJ! Jag älskar PS3, men psn är nere. Men det gör inget för mig för jag har ändå inte tid att spela... PUM har minst 4 The Sims-expansioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 14 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2011 Nej. PUM tycker det är tråkigt i frågesport tråden när folk googlar fram svaren. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 14 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2011 Nej, alla trådar i Allmänt suger ändå förutom den här tråden... PUM tycker detsamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 14 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2011 Ja PUM Tycker man ska hälla frätande syra på gummihandskar i kemisalen för att se om dom verkligen skyddar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 14 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2011 Ja du, om inte det är vetenskap så vet jag inte vad som är det! PUM vet vad som är vetenskap om inte att hälla frätande syra på gummihandskar i kemisalen för att se om dom verkligen skyddar är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 Öh... venne PUM såg Eurovison Song Contest igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 Nej, inte fan slösar jag bort min fritid på den skiten. PUM äger en hatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 Nej PUM har sett nyheterna om mw3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 (redigerat) Nej PUM har sett nyheterna om mw3Nej PUM Älskar att äta möglig mat ( Jag gör inte det :yucky: ) Redigerat 15 Maj 2011 av CharlesIngvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 Nej, va? Det gör väl ingen, förutom att ost kan vara gott, för vissa... PUM röker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 Nej, det gör jag icke. PUM tyckte att det var fel vinnare på ESC igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.