Muffey Skrivet 31 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2011 Ja PUM vill ha sommarjobb fast har inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 31 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2011 yepp PUM är skitnödig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 1 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2011 Nej och det blir jag sällan. PUM har byggt en radiostyrd bil av lego. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 1 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2011 Nepp PUM har läst alla Harry Potter-böcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
traaviaan Skrivet 1 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2011 jag läste 2 1/2 sen tog det slut. PUM tror att jag ser ut så här :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 1 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2011 Nej, du ser ut som :cry: tror jag. PUM är en kanin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 1 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2011 Nej, jag är linneas kaniner. PUM undrar hur jag kan vara hennes kaniner,mamma och mig själv samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 1 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2011 Nej, det är ju självklart att det är möjligt? PUM håller med om dä Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 1 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2011 Kaktus PUM gillar kaktusar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 1 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2011 Ja. PUM gillar fläsk. ;| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 1 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2011 fläsk. de e gött de PUM äter sin kebab med alla starka såser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 1 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2011 nej PUM är asylsökande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.