Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 4 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2011 Nä, och ifall jag inte fattar så googlar jag det. PUM tycker LulzSecurity äger (dom som hackade PS3 igår.. <3) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 4 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2011 inte fan bryr jag mig om playstation notwork (LOL C WAT I DID THAR) PUM gillar Urge. (Layton rage incoming) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 4 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2011 Nein PUM gillar Urge. (Layton rage incoming) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 4 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2011 Nja vet ej vad det är :P PUM gillar Mörk choklad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 4 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2011 Nja vet ej vad det är :PPUM gillar Mörk choklad?USH Nej Inte min favorit PUM Gillar Ljus Mjölkchoklad mer än mörk choklad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 4 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2011 Haha, nää x) PUM är majskolv=3 OnT: Jupp, Jupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2011 PÖM (personer över mig) skrev inget! PUM ska sitta uppe och nöta sc2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 5 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2011 Glöm de, inte tills du köpt de åt mig iaf! PUM ska spela APB:Reloaded med mig >:3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 5 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2011 (redigerat) Glöm de, inte tills du köpt de åt mig iaf! PUM ska spela APB:Reloaded med mig >:3nepp Spelar inte sån skit PUM Tycker det är gött att det snart är sommarlov Redigerat 5 Juni 2011 av CharlesIngvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 5 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2011 Jorå... men jag kommer säkert inte ha något att göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 5 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2011 lol wtf? PUM spelar wow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 5 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2011 (redigerat) Nej. OffT: sorry, jag glömde lägga till PUM! :D ONT:PUM tycke jag var lite konstig där som glömde ställa en fråga. Redigerat 5 Juni 2011 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.