Horizon Skrivet 1 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2013 Ja.PUM ska besöka mitt barnkalas på Fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 1 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2013 När och vart? PUM följer med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 1 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2013 Visst så river jag hela skiten Pum är trött Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 2 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2013 Nä, faktist inte ^^ PUM gillar redbull? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 2 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2013 (redigerat) Är inte trött så ser inte till att få i mig det än. (Vet att klockan är 5 på morgonen) dricker kaffe istället om jag börjar känna att kroppen börjar snubbla. PUM har sprillansnya extremt sexiga och tajta kalsonger på sig. Redigerat 2 Juli 2013 av Epixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 5 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2013 Använder inte kalsonger. Peraonen under mig ska till Horizons barnkalas idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 5 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2013 om jag är bjuden :unsure: Personen under mig gillar pizza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 5 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2013 jaaaaaa PUM har tappat sin mobil i marken så skärmen sprack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 5 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2013 Den sprack alldrig PUM DRICKER SAFTSOPPA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 5 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2013 Inte ofta men det händer PUM har en katt :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 5 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2013 Dessvärre nej PUM har en router Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 5 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2013 Ja och den fungerar alltid PUM gillar ostbågar mer än chips Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.