Draghguggwhor Skrivet 25 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2013 Jag vet inte, har inte riktigt bestämt mig. Pum har gjort av med mer än 1000kr den senaste månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDamnSwede Skrivet 25 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2013 nejPuM har inga pengar kvar denna månaden om H*n inte fått några än Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 25 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2013 Jag måste ha pengar kvar, annars svälter jag (bokstavligen)PUM vet vem Tara Strong är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 25 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2013 nej pum tittar på i49 twitch.tv/multiplay Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 26 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2013 Nix Pum har en roterande datorstol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 26 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2013 Ja PUM har sommarlov Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDamnSwede Skrivet 26 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2013 nope jag började förra måndagen. :(PuM spelar GT5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 26 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2013 nej, inte mycket för sådant PUM gillar game grumps Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDamnSwede Skrivet 27 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2013 nja sådär.PuM är förkyld som jag :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 27 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2013 Nej, däremot känner jag mig inte helt frisk idag. PUM mår dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 27 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2013 Har ont i huvudet, är varm och trött men glad för övrigt. Skulle säga nej. PUM skolkar/har skolkat mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDamnSwede Skrivet 27 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2013 lite smått så naePum var/är en liten bråk stake i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.