Proccito Skrivet 27 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2013 Nja, lärarna såg mig som en bråkstake, men jag försökte bara försvara mig mot en kille som använde mig som en slagkudde.Han hade ADHD så alla lärarna sa att jag skulle ta det lugnt med honom...PUM vet vem Ashleigh Ball är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 27 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2013 (redigerat) Nej Pum vet vem Michael Jordan är Redigerat 27 Augusti 2013 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2013 Nix. Det enda "Jordan" jag känner till är Jordan Ford, som var ett gammalt Formel 1-stall.PUM använder spotify regelbundet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 27 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2013 Non-stop PUM Är legendarisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDamnSwede Skrivet 27 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2013 Nope jag är en noob.Pum tycker att Jeremy Clarkson är en av top 5's bästa programledare. (Bästa för mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 27 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2013 Jag tycker endast om Harald Treutiger.PUM har en röd tapet på sitt rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 28 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2013 Nej allt är grått... som min själ... PUM hade sommarjobb i år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDamnSwede Skrivet 28 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2013 (redigerat) nope. jag hade 5 ställen jag hade kunnat tänka mig men dem hade en gräns på 18 och jag är 15. Pum är fattig Redigerat 28 Augusti 2013 av Brony Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 28 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2013 Detta är mina enorma förmögenheter just nu:Tror man kan köpa en påse chips för dom pengarna typ. PUM är slö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDamnSwede Skrivet 28 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2013 (redigerat) Detta är mina enorma förmögenheter just nu:Tror man kan köpa en påse chips för dom pengarna typ. PUM är slö VÄNTA NU LITE!!! Får du chips? jag får en jävla maror av chips luktande luft. Topic: Jag är ricktigt Jëvla slö. PuM söker jobb Redigerat 28 Augusti 2013 av Brony Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2013 Ja, jag pluggar på gymnasiet så :PPUM vill åka utomlands. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 28 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2013 Nope Pum sitter hellre hemma och spelar på en fredagskväll än att festa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.