Gäst Jesper93 Skrivet 23 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2014 Nej inget sånt skit spel Pum avgudar lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 23 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2014 Absolut inte.Det är ett bra spel, det är bara spelarna som irriterar mig.PUM kollar på youtube varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 23 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2014 Aa kanske Personen under mig har spelat runescape någon gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2014 Ja, men det var länge sedan.PUM är en dålig röv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 24 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2014 Jag är en dålig röv moder knullare PUM har svårt att avsluta/göra klart något de påbörjat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 24 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2014 Nej Pum är en bagare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 25 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2014 Knappast Personen under mig har någon religiös anknytning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 25 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2014 Skulle inte tro det Pum gillar bacon chips Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 25 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2014 Nej. Gillar varken bacon eller chips.PUM dricker på helger och gråter på vardagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 25 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2014 nej gör du? PUM brukar någon form av nikotin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 25 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2014 General extra stark (Y) Personen under mig gillar ishockey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 25 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2014 Sådär så mitt svar blir nej Pum är smart intelligent och tålmodig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.