Gäst Jesper93 Skrivet 30 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2014 Nej du går gymnasiet sista året Pum är glad att de är fredag imorron Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 30 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2014 Såklart man är. Personen under mig tränar flera dagar i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 30 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2014 Knappt en gång Personen under mig har flyttat hemifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 30 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2014 Ja när vi flyttade PUM tycker om leverpastej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2014 Nej du går gymnasiet sista året Pum är glad att de är fredag imorronVa? Ontopic: Nej. PUM har en stationär dator och en laptop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 30 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2014 Nej, 5 stationära och 2 laptops. PUM gillar katter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 30 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2014 Va?Ontopic: Nej.PUM har en stationär dator och en laptop Nej, 5 stationära och 2 laptops. PUM gillar katterJag måste vara hög nu eller nåt jag menade att jag får gymnasiet sista året inte att du gör det lol xD Ontopic vad ska man säga Pum gillar lax Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 31 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2014 åt det idag och det var inget vidare (grillat är dock rätt ok) PUM känner till sin blodgrupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 31 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2014 Jag måste vara hög nu eller nåt jag menade att jag får gymnasiet sista året inte att du gör det lol xD Du kanske menade det som "Nej du, (jag) går sista året på gymnasiet" ont: nope PUM har tagit någon form av narkotika 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 31 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2014 Nej, inte vad jag vet.Eller jag vet inte vad man använder för att lokalbedöva eller så, men narkotika är väl att man blir nedsövd?PUM dygnar då och då Du kanske menade det som "Nej du, (jag) går sista året på gymnasiet"Utmärkt exempel varför kommatecken är viktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 31 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2014 Ja Pum bor i staden pum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 31 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2014 Nej, inte vad jag vet.Eller jag vet inte vad man använder för att lokalbedöva eller så, men narkotika är väl att man blir nedsövd?Narkos tänker du på ;)Narkotika är olagliga rusningsmedel. ont: ja Pum är dum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.