Proccito Skrivet 31 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2014 Nja, när jag vill vara dum så är jag dum ;)Annars, nä.PUM lär sig ett främmande språk (ett språk utöver det vanliga)Narkos tänker du på Narkotika är olagliga rusningsmedel.Nja, jag tänker mer på läkemedel över lag. Men det är säkert narkos som man söver ner folk med.Sedan får man ta narkotika helt lagligt. Men det är för mediciner, och det krävs recept för det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 31 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2014 (redigerat) Nja, när jag vill vara dum så är jag dum Annars, nä. PUM lär sig ett främmande språk (ett språk utöver det vanliga)Nja, jag tänker mer på läkemedel över lag. Men det är säkert narkos som man söver ner folk med.Sedan får man ta narkotika helt lagligt. Men det är för mediciner, och det krävs recept för det Ah, ja det är sant att det finns två definitioner av narkotika. Ett är olagliga rusningsmedel och ett annat är en särskild kategori av receptbelagda mediciner (exempelvis morfin, som även är narkotika enligt båda definitioner). Jag syftade i mitt inlägg till det förstnämnda ont:"Utöver det vanliga"? Jag kan säga att jag höll på med duolingo för att lära mig tyska så jag kunde tala med mina släktingar, men motivationen dog efter en liten tid, så svaret får nog bli nej. PUM är skum Redigerat 31 Januari 2014 av Musten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 31 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2014 mm Personen under mig gillar paprika Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 31 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2014 ne usch PUM har brutit ett ben i kroppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 31 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2014 Jajemän inte nu då men för ett tag sen bröt benet lol Pum Gillar Godis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 1 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2014 ah Personen under mig lever ett bra liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 1 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2014 Kan jag inte påstå. PUM gillar snö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2014 Nja, indirekt.Snö är ganska mysigt om man har varit ute i snön och sedan kommer in i värmen.PUM dricker hellre pepsi än cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 1 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2014 Tvärtom, men föredrar fanta framför båda. PUM lyssnar på musik (just nu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2014 nej, det gör jag faktiskt inte.PUM har spelat ett TES-spel förutom skyrim Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 1 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2014 (redigerat) Mm oblivion Personen under mig har haft diarré detta året Redigerat 1 Februari 2014 av FubbisRidesOn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 1 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2014 Nä PUM har fler än 1 skärm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.