lolkfezt Skrivet 20 April 2011 Rapport Dela Skrivet 20 April 2011 I påsk, men inte i påskgodiset ^^ PUM älskar påskägg ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 20 April 2011 Rapport Dela Skrivet 20 April 2011 Älska är att ta i lite, men jo jag gillar påskägg! PUM har giftat spel till någon på steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 20 April 2011 Rapport Dela Skrivet 20 April 2011 Nej, men jag "giftade" en 2L Cola åt en polare så han giftade HL2 :D PUM vill gifta mig steam spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 20 April 2011 Rapport Dela Skrivet 20 April 2011 Nej , såklart inte till dig. PUM har fått sitt påskägg :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riolu Skrivet 20 April 2011 Rapport Dela Skrivet 20 April 2011 Ja... Tyvärr. Personen under mig tänker skaffa Portal 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 20 April 2011 Rapport Dela Skrivet 20 April 2011 kanske om 6år när de kostar 99kr på cdon :o PUM har aldrig loggat in på facebook Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 kanske om 6år när de kostar 99kr på cdon :o PUM har aldrig loggat in på facebookjo tyvärr har jag det PUM Längtar tills sommaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 Ja, Lätt! PUM gillar Jönsson Ligan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 nej de suger PUM gillar att jag inte gillar PUM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 PUM äger PUM håller inte med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riolu Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 Ja :3 PUM sov till två idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 Igår gjorde jag, idag tvingade mamma upp mig vid 11 ;_; PUM ska skaffa en dörr gjord av bedrock åt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.