lolkfezt Skrivet 24 April 2011 Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 Inget fel med dem. PUM älskar mig <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 24 April 2011 Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 Nej. PUM är trött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Breathless Skrivet 24 April 2011 Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 Ja. PUM vill läsa en gonattsaga för lilla meij ? <3 =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riolu Skrivet 24 April 2011 Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 (redigerat) Nä... PUM har en låt på hjärnan? Redigerat 24 April 2011 av Riolu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Breathless Skrivet 24 April 2011 Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 Nej. PUM vill läsa en gonattsaga för lilla meij ? <3 =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 24 April 2011 Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 Ja lätt PUM är grym på engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 24 April 2011 Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 Ofc! PUM får F*N ta o skriva en godnattsaga till Breathless, jag tycker ju synd om honom. :( <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 25 April 2011 Rapport Dela Skrivet 25 April 2011 Visst. Det var en gång en stor kaktus som stog i öknen. När det blev sandstorm så vart kaktusen ledsen och gick där ifrån. Efter en lång vandringstid så hittade han en annan varelse. EN STEN! Stenen var ledsen för att den inte kunde flytta sig. Så kaktusen tog med stenen så vandrade dom vidare. När dom hade vandrat in till staden sa kaktusen: "Nej nu ska jag gå in och köra något roligt spel på datorn." Efter det har kaktusen och stenen suttit och lanet i dagar in, och dagar ut. PUM Tycker min godnattsaga är bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imbazist Skrivet 25 April 2011 Rapport Dela Skrivet 25 April 2011 aa fyfan :D PUM kan langa 26 spänn så jag kan åka till och från stan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 25 April 2011 Rapport Dela Skrivet 25 April 2011 Varför? PUM tycker 2 stycken här är störiga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 25 April 2011 Rapport Dela Skrivet 25 April 2011 Varför? PUM tycker 2 stycken här är störiga?Nepp PUM Tycker Jag borde gå och dö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 25 April 2011 Rapport Dela Skrivet 25 April 2011 Nej. PUM tycker att jag borde vara diktator över hela världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.