swagzter Skrivet 27 April 2011 Rapport Dela Skrivet 27 April 2011 Ja! ;s PUM har Facebook. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imbazist Skrivet 27 April 2011 Rapport Dela Skrivet 27 April 2011 Ja. PUM tycker det är asnajs att jag får mitt nya Sandy Bridge system imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 28 April 2011 Rapport Dela Skrivet 28 April 2011 Jarå Pum: Gillar kaktus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 28 April 2011 Rapport Dela Skrivet 28 April 2011 Jarå Pum: Gillar kaktusNepp PUM Har Busringt Till en Arg Gubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Breathless Skrivet 28 April 2011 Rapport Dela Skrivet 28 April 2011 Noup, men till en arg kärring har man ju busringt några ggr :3 gjorde det med ett par polare bara för att få höra Eiffel 65 - Blue varje gång man väntade på att hon skulle svara :P PUM har en elefant i sängen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 28 April 2011 Rapport Dela Skrivet 28 April 2011 Ehm.. Nej. PUM har alltid gillat tårta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 28 April 2011 Rapport Dela Skrivet 28 April 2011 Ja, PUM gillar marsipan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imbazist Skrivet 28 April 2011 Rapport Dela Skrivet 28 April 2011 Hatar PUM gillar inte att posten är sega på att skicka paket :C Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 28 April 2011 Rapport Dela Skrivet 28 April 2011 Hatar PUM gillar inte att posten är sega på att skicka paket :CPrecis PUM avskyr marsipan likadant som jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Breathless Skrivet 28 April 2011 Rapport Dela Skrivet 28 April 2011 marsipan, omnomnom PUM tycker tarzan är het Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 28 April 2011 Rapport Dela Skrivet 28 April 2011 Nej PUM gillar Rebecca Black Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 28 April 2011 Rapport Dela Skrivet 28 April 2011 Min nya idol :D NOT! PUM har en kaktus på fönsterbrädan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.