Muffey Skrivet 29 April 2011 Rapport Dela Skrivet 29 April 2011 Nej, Simpsons är mtk bättre :) PUM vill till Irak och tjänste göra när hon/han är större Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 30 April 2011 Rapport Dela Skrivet 30 April 2011 Nej, bättre o dra till holland B) PUM tycker imba äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Breathless Skrivet 30 April 2011 Rapport Dela Skrivet 30 April 2011 Nope. PUM har en tatuering Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 30 April 2011 Rapport Dela Skrivet 30 April 2011 Nej PUM vill ha en tatuering Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 30 April 2011 Rapport Dela Skrivet 30 April 2011 Ne. PUM har en epa-traktor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 30 April 2011 Rapport Dela Skrivet 30 April 2011 Ne. PUM har en epa-traktorInte längre men har haft :student: PUM Längtar till sommarlovet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 30 April 2011 Rapport Dela Skrivet 30 April 2011 Ja, Vem gör inte det PUM har det varmt och skönt där hon/han bor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 30 April 2011 Rapport Dela Skrivet 30 April 2011 Inte idag faktiskt, men annars ja :D PUM förstår att Skinhead-stilen inte har något med rasism att göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 30 April 2011 Rapport Dela Skrivet 30 April 2011 Ja. Men ser man ut så får man vara beredd på att de flesta inte gör det. Personen under mig är hungrig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 30 April 2011 Rapport Dela Skrivet 30 April 2011 (redigerat) Ja. Men ser man ut så får man vara beredd på att de flesta inte gör det. Personen under mig är hungrig?Nej jag har precis ätit så jag är mätt :D PUM Hatar att stå en hel dag och klyva ved Redigerat 30 April 2011 av CharlesIngvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Breathless Skrivet 30 April 2011 Rapport Dela Skrivet 30 April 2011 Har aldrig gjort det men.. Ja, skulle ju va förjävlit å stå en hel dag å klyva ved =) PUM har rosa strumpor på sig atm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 30 April 2011 Rapport Dela Skrivet 30 April 2011 Har aldrig gjort det men.. Ja, skulle ju va förjävlit å stå en hel dag å klyva ved =) PUM har rosa strumpor på sig atmNepp tyvärr dom är svarta PUM har gråa/svarta strumpor på sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.