Breathless Skrivet 4 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2011 =) PUM är k00l Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 4 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2011 Ofc ;) PUM är sportintresserad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 4 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2011 (redigerat) Nej PUM har precis som jag, nyss badat :3 Redigerat 4 Maj 2011 av KawaiiNekoFTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 5 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2011 Nej. PUM sitter inne på någon irc-kanal hela dagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 5 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2011 Nejnej. PUM har haft musik idag i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 5 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2011 Nej, har inte ens musik och jag är inte i skolan atm. Personen under mig går på gymnasiet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 5 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2011 Nej. PUM är på Call of Duty's wiki sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 5 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2011 Har aldrig varit där. PUM är okysst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 6 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2011 Det kan bero på men är inget fel just nu som jag stör mig på. PUM Har kollat på hockey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 6 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2011 Ja, Spelar innebandy så gillar också hockey. PUM ska lana i helgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 7 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2011 Nope PUM har dåligt batteri på sin mobil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 7 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2011 Nej PUM pallar inte göra nåt idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.