CharlesIngvar Skrivet 7 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2011 öhöhööhö näh PUM vill vara med i ett asrandom skype samtal med mig och några tillja gjärna PUM Älskar humor programmet robins Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 7 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2011 Näh PUM tycker 8bit musik är najs OffTopic: Bara skojjade, ni får inte vara med i samtalet >:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 7 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2011 Absolut inte. PUM är sugen på Ben & Jerrys nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 7 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2011 niet PUM är sugen på kebab med alla starka sås nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 7 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2011 niet PUM är sugen på kebab med alla starka sås nu.nepp inte efter 1 dags huvud värk och sen mår jag illa med så nej PUM Har 2 Hundar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Alol Skrivet 7 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2011 Nix! Men i alla fall 2 grisar. PUM är PUM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 7 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2011 Ja, Ganska logiskt? PUM äter bara ibland skolmaten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 8 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2011 (redigerat) Ja, Ganska logiskt? PUM äter bara ibland skolmatenNej Äter det hela tiden undantag då om det är brocoli eller nån mat som jag inte tycker om PUM Vill ha tillbaka Rikard Palm i Svts Ruta Redigerat 8 Maj 2011 av CharlesIngvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 8 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2011 Ofc! PUM vet vem Tejb är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 8 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2011 Jadu, följde faktiskt han då han var rätt så okänd också, men sen så tröttnade jag på han.. PUM gillar kött Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 8 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2011 mm va gott PUM gillar ramen (maten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 8 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2011 mm va gott PUM gillar ramen (maten)Vad menar du? PUM <3 willie nelson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.