KuroKaktus Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 Såg inte på skiten, så vet inte. PUM skiter fan i sådana program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 mm, det enda bra på TV är South Park och all standup ändå! (Comedy Central <3) PUM vaknade precis som mig, för en kvart sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 Nej då har varit iväg på klassresa så kom hem vid 11:30 sen checkade jag datorn sen chillade jag vid tv:en nu ska jag dra o kolla på hockey. PUM ska se/har sett VM-Finalen i hockey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 ser den passivt. PUM äger en hatt. (upprepar FreakyStyleys i hopp om ett bättre svar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 Ja! :D PUM äger en katt med tre kanter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 16 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2011 Nej. PUM älskar Ica reklamerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 16 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2011 Jaa :) PUM är snygg ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 17 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2011 (redigerat) Jaa :)PUM är snygg ;)jepp Iallafall min tjej tycker det :) PUM Hatar eurovision song contest överhuvud taget Redigerat 17 Maj 2011 av CharlesIngvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 17 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2011 Neh hata är ett starkt ord. PUM antingen hatar eller älskar allt, inget mitt i mellan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 17 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2011 Neh hata är ett starkt ord.PUM antingen hatar eller älskar allt, inget mitt i mellan.naej pum ska kopa ett nytt tangentbord at mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 17 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2011 Om du ger mig pengar till det :P PUM bor i Gävle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 17 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2011 NAJJ PUM blev just helt jävla hyper och trummar sönder händerna på bordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.