ImCasualGamer Skrivet 20 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2011 (redigerat) Den var okej. PUM gillar salta pinnar. Redigerat 20 Maj 2011 av Trinity Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 20 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2011 NÄ pum gillar chips Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Självklart vafan PUM tycker det är trist med newfags som inte förstår det roliga med våra "spamm" inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Du är också newfag? Samt jag, men tycker inte det är så trist så länge jag slipper svara på dem. PUM är eller har varit vegetarian Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Nej, dock har jag varit med i en vegetarisk klubb i skolan så man fick äta av det vegetariska. PUM lyssnar på musik på högsta volym :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Inte när jag är hemma, men när jag är ute så behövs det fan... Små skitungar och högljudda kärringar överallt. PUM hatar småungar som inte kan hålla keften Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Typ Pum gillar att jag ska Till skolan nu (På en lördag....) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Nej pumpum... pum... PUM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 PUMMMMMM!!! PUM gillar pokehmon :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Njaaeee pum är ledsen för att man tog bort Magnum Gold. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Mm, Den e ju go :) PUM tror att mw3 blir skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Jo kanske det :D PUM avgudar Lady Gaga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.