Poesi Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Fan heller. PUM har en jävla massa skolarbete som kört ihop sig till sista veckorna innan lovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 (redigerat) Ja vad fan ;( PUM älskar människor och djur Redigerat 21 Maj 2011 av WishCookie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Människan i allmänhet är inte mycket att älska, men vissa specifika människor älskar jag mycket, ja. Djur är fina och de förstör inte vår planet så visst varför ogilla dem? PUM tycker att den här leken är tråkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Människan i allmänhet är inte mycket att älska, men vissa specifika människor älskar jag mycket, ja. Djur är fina och de förstör inte vår planet så visst varför ogilla dem? PUM tycker att den här leken är tråkig.Inte riktigt än :D PUM är babsan IRL :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 (redigerat) Nee du svara före mig xD och nej PUM har tråkigt rätt ofta Redigerat 21 Maj 2011 av Svampen2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Jo, men jag har tråkigt.PUM har tråkigt rätt oftaTråkigt nog ja :< PUM tycker WTF över att turister från Thailand tar på sig vinterkläder när dom hamnar i Sveriges varmaste klimat just nu. Dom blir förkylda från 20 till 30 grader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 hahaha ja xD PUM fattar inte vad bilden visar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Jodå. BitGamer. PUM har bitGamer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Nej, men kan få av dig. Kunde jag iaf o_O PUM lyssnar på fort minor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 (redigerat) nej PUM har en ratio over 7.258 (ajajaj, då slår du ju mig!) Redigerat 21 Maj 2011 av KawaiiNekoFTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 nej PUM har en ratio over 7.258 (ajajaj, då slår du ju mig!)Mer än dubbelt så mycket ^^ Pum vill inte ge BitGamer till Kaktus ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Nä tyvär :( PUM har Spotyfy unlimited eller premium Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.