Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 22 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2011 Vissa PUM är en hest som Svampen2 fiskar ur sitt jospaket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 22 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2011 asså, nej... sluta nu med dina asrandom svar, ta bara nåt normalt... PUM har nintendo 64. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 22 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2011 Ja. PUM tycker att Layton ska sluta med sina asrandom svar, ta bara nåt normalt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 22 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2011 Att hon ska sluta vara dryg och förstöra det roliga i denna tråd? Ja, random ftw! PUM tycker Layton kan slänga sig i väggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 22 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2011 Nej, för då dör jag och kan inte gifta mig med Kawaiineko som är så himla snygg. PUM tar studenten i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 22 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2011 (redigerat) Nej men ska börja på gymnasiumet. PUM läser igenom alla kommetarer på ett youtube klipp innan han/hon tittar på de EDIT: Layton hann före Redigerat 22 Maj 2011 av MuffinseN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 22 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2011 (redigerat) Att hon ska sluta vara dryg och förstöra det roliga i denna tråd? Ja, random ftw!BTW, detta är inte Imba. ont: nejPUM är kortare än 1,60 m Redigerat 22 Maj 2011 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 22 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2011 Nej 1,60cm? ROFL! finns ingen som är kortare än det.. Tror du menar 1,60m PUM lyssnar på opera musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 22 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2011 OMG, sorry! Slarvfel av mig, lol. OnT: Beror på hur man ser saken. jag gillar opera lite grann, kollar på det ibland men sitter jag med hhörlurar på bussen/tåget blir det mer rock. PUM har MVG i svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 22 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2011 Japp PUM Har ost i hjärnan just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 22 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2011 Nej, men kiss. Pum har KISS I HJÄRNAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 22 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2011 (redigerat) PUM har ätit kiss med hjärnor (kiss och hjärn humor? xD). Redigerat 22 Maj 2011 av Svampen2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.